Mini cart

U hebt niets in uw winkelwagen.

  • Gratis verzending naar NL & BE
  • Achteraf betalen

    Achteraf betalen via AfterPay

    Wij bieden u gratis de mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen via AfterPay, zo loopt u geen enkel risico en betaalt u pas wanneer u 100% tevreden bent over het bestelde product.


    Afterpay
    (Nederland & België)

    Hoe werkt het?

    AfterPay voert voor Excluso het volledige achteraf betaalproces uit. Als u tijdens het afrekenen voor de betaalmethode "AfterPay - Achteraf betalen" kiest dan wordt aanvullend uw geboortedatum, geslacht en telefoonnummer gevraagd. Als uw gegevens volledig zijn ingevuld dan kunt u uw bestelling voltooien door op de knop "plaats bestelling" te klikken. U ziet dan direct of uw verzoek om achteraf te betalen is geaccepteerd is niet. 


    Uw bestelling wordt geaccepteerd, wat kunt u verwachten?

    Uw bestelling is direct geslaagd en u ontvangt hiervan een bevestiging via e-mail. Wij gaan er voor zorgen dat uw bestelling binnen de aangegeven levertijd bij u wordt bezorgd en u ontvangt per e-mail een factuur van AfterPay. Indien u tevreden bent over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om deze factuur te betalen via bijvoorbeeld iDeal of een directe overboeking via de bank, de uiterlijke betaaldatum staat ook aangegeven op deze factuur. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te retourneren. Als uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd zullen wij de factuur via AfterPay annuleren en hoeft u deze niet langer te betalen, u hoeft dus alleen te betalen als u tevreden bent over uw bestelling. 


    Uw bestelling wordt niet geaccepteerd door AfterPay? Wat kunt u nu doen?

    Doordat AfterPay een strikte controle uitvoert kan het helaas voorkomen dat om diverse (tijdelijke) redenen uw bestelling niet geaccepteerd wordt. Voor informatie hierover kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van AfterPay, zij kunnen u informeren over de reden van weigering en eventueel de blokkering opheffen. Aan de acceptatieprocedure kunnen wij zelf helaas niets veranderen, ook kunnen wij de reden van de weigering niet inzien. U kunt de bestelling nog altijd wel plaatsen door de kiezen voor een andere betaalmethode. 

    U kunt bij vragen over deze betaalmethode ook altijd contact met AfterPay opnemen.


    Bezig met laden...