Verzending & Retourneren | Excluso
Verzending & Retourneren
Verzending
Leveringen naar Nederland, Belgie en Luxemburg zijn op Excluso helemaal gratis! Mocht u een bestelling willen verzenden naar een ander land, neem dan even contact met ons op.
Pakketdienst: Uw bestelling wordt altijd aangetekend verzonden, echter kan der vervoeder per artikel verschillen. De juiste vervoerder staat bij ieder artikel aangegeven onder de verzend & retour informatie. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u hiervan een e-mail met een track&trace code om de levering te kunnen volgen.
Levertijden: Levertijden kunnen per horloge verschillen en worden daarom aangegeven op de productpagina van het horloge. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat wij een horloge niet zelf op voorraad hebben en deze moeten bestellen. De levertijden kunnen variëren van 1 werkdag tot 2 weken, let daar dus goed op!
Niet thuis: Mocht u niet thuis zijn, dan kan het pakket ook worden afgegeven bij de buren. Mocht de chaffeur er niet in slagen om het pakket af te geven, dan ontvangt u een niet thuis bericht waarmee u een nieuwe afspraak kunt inplannen. U kunt ten alle tijden de status van uw bestelling volgen en de verwachte afleverdatum bekijken via de track&trace code. Deze code is toegevoegd bij uw verzendbestiging die u ontvangt via e-mail.
Hoe volg ik mijn bestelling: Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u altijd een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail staat een track&trace code vermeld, hier kunt u op klikken.
Retourneren
Wenst een u product te retourneren dan is dat natuurlijk mogelijk. Retourneren of ruilen van uw aankopen kan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling, mits aan de onderstaande voorwaarden wordt voldaan. Tijdens het invullen van ons Retourportaal kunt u ervoor kiezen om uw geld terug te krijgen of het product te ruilen.
Retourvoorwaarden:
- Ruilen of retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.
- Horlogebanden mogen niet zijn ingekort.
- Het artikel dient compleet te zijn (inclusief bijbehorende merkdoos, boekjes etc.)
- Het artikel dient zich in de originele verpakking te bevinden (indien redelijkerwijs mogelijk). De doos moet open gemaakt worden om het artikel te bekijken, dat mag. Labels, stickers, kaartjes & beschermfolies mogen niet verwijderd worden.
- Het artikel mag geen gebruikerssporen bevatten of gedragen zijn.
Wat moet ik doen om producten te retourneren?
U kunt uw retour aanmelden en een label opvragen via ons retourportaal: Klik hier om naar retourportaal te gaan. Volg de stappen en u ontvangt direct een retourlabel om de bestelling mee te retourneren.
Retourkosten en terugbetaling
Zodra het geretourneerde product hier ontvangen is betalen wij, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding) het volledige aankoopbedrag terug. Deze terugbetaling is kostenloos en wordt teruggeboekt via de betaalmethode waarmee is betaald.
Wij rekenen een eigen bijdrage in de retourkosten van €5,-. Kiest u er echter voor om de bestelling te ruilen of hebben wij een fout gemaakt dan is het aanvragen van een retourlabel gratis.
Heeft u vragen over retourneren of ruilen?
Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via email: info@excluso.nl of telefonisch via: +31 (0)23 - 620 1 620